divendres, 29 d’agost del 2008

FANTASMÀTIC

Gràcies a l'Estrella Ramón,(escriptora Tortosina), he pogut recuperar els dibuixos que vaig fer per a il.lustrar el seu llibre "Fantasmàtic", encara que al final no en vaig ser la il.lustradora escollida. M'ha fet molta gràcia tornar-los a veure, ja que l'editorial es va quedar els originals i no vaig fer-ne cap fotocopia abans d'enviar-los.
Ara els veig fluixets en quant a la tècnica, però d' això deu fer uns 13 anys, com passa el temps!!, i van ser fets d'un dia per l'altre, no van avisar en més temps.


La història és molt divertida, i el Fantasmàtic, és un fantasma temoric, i molt brut, espés més ben dit, que s'enamora de la fantasma del castell veí.


Aquí el vaig dibuixar bebent els seus poals de tila, per las nervis.


I aquesta és la guapa fantasma que es muda al castell del davant.