dissabte, 23 d’agost del 2008

SHAKESPEARE & Co

Última peli que hem vist.


Aquestes fotos sòn d'una llibreria: Shakespeare & Co, a París, que em va deixar enamorada, i quina és la meua sorpresa, que l'altre dia vaig a mirar una peli: "Antes del Atardecer"(segona part de "Antes del Amanecer"), i la primera imatge, es situa a l' interior d'aquesta llibreria, on el protagonista, Ethan Hawke, fa la presentació del seu llibre.

De seguida vaig buscar informació a Internet, i quina va ser la meva sorpresa, en veure que fins i tot tenen pàgina Web http://www.shakespeareco.org/, curiosa de llegir, encara que només es pot llegir en francès i en anglès. Inclús surt una foto del seu propietari, Un bohemi de 91 anys, i que el dia que nosaltres hi vam anar, estava llegint un llibre, al banquet de davant la botiga, en pijama!!, com només li cal baixar les escales de casa, no es va ni vestir, suposo que el carrer és com el seu jardí.

La frase que està escrita a la pared interior de la botiga, ho diu tot:
(“Sé hospitalario con los forasteros, podrían ser ángeles disfrazados”).M'encanta la llibreria, la frase, Paris...





El terra de la llibreria, no sé que representa, però jo diria que fa pinta de Dante, potser a l' infern??





La font que hi havia només sortir de la llibreria, ens va ajudar a passar la calor i la sed. Sortia una aigua fresquíssima, i ens vam mig dutxar, ompliem l'ampolla i ens tiravem aigua per damunt!



Façana de la llibreria





I interior. Els meus fills van dir que semblava la llibreria de Harry Potter, la veritat és que sembla un decorat de peli, no sembla que sigui una llibreria a l'ús.


La gent es queda a llegir dins la llibreria, pengen notetes d'amor a les parets, i inclús poden tocar una estona el piano, que tenia una nota al damunt, invitant a tocar-lo, curiós!


Una foto tirada des del primer pis de la llibreria, en un moment de descans.


Si aneu a Paris no us ho perdeu, és digne de veure´s, jo no havia vist res així, de veritat val la pena!!